مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:302022-01-16اقتصادي

توسعه اقدامات و فعالیت های حمایتی بانک رفاه کارگران در استان خوزستان


ر همکاری مشترک با شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) به دنبال توسعه اقدامات در صنایع پایین دستی پتروشیمی استان هستیم.

- ر همکاری مشترک با شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) به دنبال توسعه اقدامات در صنایع پایین دستی پتروشیمی استان هستیم.

للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیاتی از مدیران عالی بانک و با هدف بررسی راه های توسعه فعالیت های حمایتی بانک در استان خوزستان به این استان سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، دیدار با دکتر خلیلیان استاندار خوزستان و مهندس عبایی رییس کانون بازنشستگان استان و بازدید از برخی مجموعه های بزرگ فعال در حوزه پتروشیمی، فولاد و بهداشت و سلامت ازجمله برنامه های اجرایی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در سفر به استان خوزستان بود.

للـه گانی در سخنانی در این سفر، از برنامه بانک رفاه کارگران به منظور توسعه اقدامات در بخش راه سازی استان خوزستان خبر داد و گفت: اقدامات حمایتی بانک رفاه در این بخش مسبوق به سابقه است و در حال حاضر عملیات اجرایی محور دزفول به شوشتر با حمایت های مالی و تسهیلاتی بانک مراحل پایانی خود را طی می کند.

وی از حمایت بانک رفاه کارگران از پروژه محور ایذه به استان های همجوار خبر داد و گفت: برای این منظور مقرر شده است تا با استفاده بیش از پیش از ظرفیت های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقدامات و فعالیت های حمایتی بانک رفاه کارگران در استان خوزستان

توسعه اقدامات و فعالیت های حمایتی بانک رفاه کارگران در استان خوزستان