مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:502022-01-16پزشكي

بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج دشتی برپا می شود


رییس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج شهرستان دشتی به مناسبت دهه مبارکه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرادعلی فولادوند ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج شهرستان دشتی اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی به مدت چهار روز برپا می شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت تصریح کرد: بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج با حضور متخصصان رشته های مختلف از جمله پزشک عمومی، ارتوپد، زنان، اطفال، جراح عمومی، اورولوژی، قلب، داخلی، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، سونوگرافی، دندانپزشکی، آزمایشگاه داروخانه تزریقات و پانسمان بر پا می شود.

رییس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: در این بیمارستان بیمارانی که نیاز به کارهای تخصصی بیشتری دارند به خصوص در حوزه چشم پزشکی به بیمارستان های مرکز استان ارجاع داده می شوند.

فولادوند اضافه کرد: غربالگری جمعیت مورد هدف و رفع محرومیت زدایی از جمله اهداف برپایی این بیمارستان صحرایی است.

رییس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: کار سلامت بلندمدت و کاری مستمر است که باید برای حفظ سلامتی جامعه با کار فرهنگی سبک زندگی مردم را تغییر داد تا سلامت در جامعه روزبه روز بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج دشتی برپا می شود

بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج دشتی برپا می شود