مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:552022-01-16سياسي

شهدا تربیت شده قرآن هستند


مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در گذشته مادران فرزندان خود را نذر غلامی اهل بیت (ع) می کردند، گفت: شهدا تربیت شده قرآن هستند.

- ، حجت الاسلام مهدی طاهری پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا با بیان اینکه مادران بسط دهنده فرهنگ دینی در جامعه هستند، اظهار کرد: در گذشته مادران فرزندان خود را نذر غلامی اهل بیت (ع) می کردند.

وی با اشاره به اینکه این فرهنگ امروزه در جامعه مشاهده نمی شود، عنوان کرد: انتخاب اسم نیک همچون نام ائمه در بین خانواده های ایرانی رواج داشت اما این مهم امروزه کاهش یافته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرزندی که نذر دین شود توسط خدا پذیرفته می شود، ادامه داد: خدا رزق و روزی خود را به این افراد ارزانی می کند.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه حضرت مریم (ع) و حضرت یحیی (ع) نذر دین خدا بودند، تصریح کرد: پیمودن مسیر کمال در منظومه معارف دینی و قرآنی ما از دو مسیر فدا شدن و فدایی دادن در راه دین امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه شهدا تربیت شده قرآن هستند، افزود: مقام شهدا در نزد خدا بسیار بالا است که قابل مقایسه با دیگر مقام ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا تربیت شده قرآن هستند

شهدا تربیت شده قرآن هستند