مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:002022-01-16اقتصادي

مدیرعامل شستا: شفافیت از مهمترین راهکارهای مبارزه با فساد است


شفافیت را از مهمترین راهکار های مبارزه با فساد است عرضه محصولات پتروشیمی از طریق بورس و نظارت بر آن یکی از راه های مبارزه با فساد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، مدیرعامل شستا با حضور در پتروشیمی غدیر، ضمن بازدید و بررسی عملکرد و روند اجرای پروژه های شرکت، از اجرایی شدن طرح های توسعه ای در آن پتروشیمی خبرداد.

علی رستمی مدیرعامل شستا، در ادامه سفر خود به استان خوزستان با هدف بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی به همراه اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه، اعضای هیات مدیره و معاونین شستا از شرکت پتروشیمی غدیر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر بازدید کرد.

رستمی در حاشیه این بازدید، ضمن تاکید بر سیاست هم افزایی و وحدت در شرکت ها و دستگاه های خانواده وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی، گفت: همکاری بین بخشی و هم افزایی شستا با شرکت های اقتصادی تأمین اجتماعی مانند بانک رفاه کارگران و شرکت های تابعه این بانک می تواند آثار مثبتی را برای همه مجموعه خانواده رفاه به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل شستا افزود: با توجه به شعار سال که سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی است، برای اجرای طرح های توسعه ای، رفع چالش ها و موانع باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بومی استان در زمینه های مختلف استفاده و بهره برداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شستا: شفافیت از مهمترین راهکارهای مبارزه با فساد است

مدیرعامل شستا: شفافیت از مهمترین راهکارهای مبارزه با فساد است