مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:152022-01-16اقتصادي

28 روستای همدان دهیاری ندارند


فرماندار همدان با بیان اینکه 28 روستا در همدان فاقد دهیاری هستند،گفت:در شهر همدان روی توانمندسازی پنج نقطه کار و 55 میلیارد تومان هزینه شده است.

  - محمدعلی محمدی یکشنبه 26 دی ماه در ستاد بازآفرینی شهری استان همدان با اشاره به اینکه واژه بازآفرینی از احیای مجدد آمده و در دنیا به آن توجه ویژه می شود، افزود: در همین راستا در شهر همدان روی پنج نقطه توانمندسازی کار و 55 میلیارد تومان هزینه شده است و باید از توانمند سازی به بازآفرینی شهری حرکت می کردیم.

وی با بیان اینکه در مناطق نامبرده رفع محرومیت و بهبودی معیشت مردم رنگ و لعاب لازم را نداشته است، ادامه داد: در حال حاضر پرونده ثبت جهانی منظر تاریخی از هگمتانه تا همدان مطرح است و میراث فرهنگی این اتفاق را منوط به اصلاح بعضی مسائل می داند بنابراین درخواست داریم اقداماتی انجام شود تا این پرونده بتواند با رقیب خود رقابت کند و ثبت جهانی که مطالبه مردم همدان است انجام شود.

محمدی بیان کرد: شهرداری در ارتباط با بازآفرینی اقدامات خوبی انجام داده و 16 میلیارد و 200 میلیون تومان در این راستا هزینه شده و همچنان نیاز است شهرداری را در این امر یاری کنیم.

فرماندار همدان ادامه داد: همچنین بحث ارزش افزوده را در کنار بازآفرینی آورده و 66 میلیارد در شهرستان همدان در رابطه باز آفرینی هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 روستای همدان دهیاری ندارند

28 روستای همدان دهیاری ندارند