مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:252022-01-16سياسي

طرح تحول صداوسیما به کجا انجامید؟/جبلی برای خبرنگاران تشریح کرد


رییس سازمان صداوسیما درباره ی طرح تغییر و تحول در این رسانه توضیحاتی را ارائه و تصریح کرد که «هر ساختاری که نتواند با این تحول همراهی کند تغییر خواهد کرد».

- رییس سازمان صداوسیما درباره ی طرح تغییر و تحول در این رسانه توضیحاتی را ارائه و تصریح کرد که هر ساختاری که نتواند با این تحول همراهی کند تغییر خواهد کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان جبلی در جمع خبرنگاران درباره سرفصل های طرح تحولی که قرار است در سازمان اجرا شود عنوان کرد: تحقق تحول در دستگاه فرهنگی گسترده و پیچیده ی صداوسیما، مساله یک شب و یک روز نیست.

این اتفاق باید طی یک فرایند رخ دهد.

به گفته رییس سازمان صداوسیما، رویکرد تحولی در رسانه ملی در دوره جدید باید در سه محور اتفاق بیفتد: تحول در رویکردها، تحول در محتوا و تحول در ساز و کارها .

جبلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با آسیب شناسیِ دقیق، تلاش می کنیم با استفاده از نظر کارشناسان داخل و خارج از سازمان صداوسیما، فرآیندهایی که منجر به شرایطی شده تا نتوان از ظرفیت رسانه ملی حداکثر استفاده را کرد، شناسایی کنیم.

این آسیب ها به تدریج ما را به تحول در رویکرد می رساند و بعد تحول در محتوا.

تحول در ساز و کارها و ساختارها و انتصاب ها را موکول کردیم به تحول در رویکرد و محتوا؛ یعنی هر ساختار و هر جایگاهی که به این تحول کمک کند، باقی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول صداوسیما به کجا انجامید؟/جبلی برای خبرنگاران تشریح کرد

طرح تحول صداوسیما به کجا انجامید؟/جبلی برای خبرنگاران تشریح کرد