مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:402022-01-16ورزشي

رشد چشمگیر رکورد کمانداران کامپوند در لیگ برتر


مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر تیروکمان از رشد چشمگیر رکورد کمانداران کامپوند در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی و لیگ برتر خبر داد و گفت: در ریکرو هنوز نتوانسته ایم از نظر رکوردی به استانداردهای لازم دست پیدا کنیم.

- محبوبه شهریاری در گفت وگو با ایسنا، زمان برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ برتر ریکرو و کامپوند را 14 بهمن عنوان کرد و افزود: به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند و ریکرو و حضور تمام کمانداران در مسابقات انتخابی، تصمیم گرفتیم هفته پایانی لیگ برتر را 14 بهمن و بعد از پایان این رقابتها برگزار کنیم تا فرصت راهیابی به تیم ملی برای تمام کمانداران فراهم شود.

وی درباره وضعیت تیم ها در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر تیروکمان، گفت: به دلیل نزدیکی امتیازات وضعیت هیچ تیمی از نظر قهرمانی در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر مشخص نیست، لیگ امسال برخلاف سال گذشته از پویایی، انسجام و حساسیت بیشتری برخوردار است و رقابت ها حرفه ای و امتیازات نزدیک به هم است.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر تیروکمان همچنین با اشاره به پشتوانه سازی در رقابت های لیگ برتر امسال، افزود: امسال علاوه بر حضور تمام ملی پوشان در لیگ، در هر تیمی به منظور پشتوانه سازی یک نوجوان و جوان نیز حضور داشت و رقابت ها از کیفیت بالایی برخوردار بود و رک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چشمگیر رکورد کمانداران کامپوند در لیگ برتر

رشد چشمگیر رکورد کمانداران کامپوند در لیگ برتر