مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:452022-01-16سياسي

جهاد تبیین در برنامه های دهه فجر مد نظر قرار بگیرد


برای برنامه ریزی برنامه ها و مراسم دهه فجر باید جهاد تبیین وجود داشته باشد و از کارشناسان خبره و اهل فن به منظور ارائه دستاوردهای نظام اسلامی و انقلاب استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه قوچان در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به مسئله غیرت دینی تأکید فراوانی داشته اند.

زیرا اگر غیرت دینی و حساسیت به این نظام وجود داشته باشد تمام نقشه های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

وی یادآور شد: عده ای در فتنه 88 به بهانه انتخابات اصل نظام را نشانه گرفته بودند و علیه ولایت مطلقه فقیه شعار می دادند اما اگر غیرت دینی و حساسیت مردم وجود نداشت و خون مذهبی آن ها به جوش نمی آمد هیچگاه حادثه 9 دی رخ نمی داد.

امام جمعه قوچان با بیان اینکه امروز عده ای جیره خوار دشمن به دنبال تطهیر چهره کثیف طاغوت و پهلوی هستند، گفت: وظیفه جوانان و جبهه انقلاب در این شرایط این است که جهاد تبیین را به راه انداخته و حقایق را بیان کنند تا جای ظالم و مظلوم تغییر پیدا نکند.

هراتی مطلق با تأکید بر این مطلب که امروز مسؤولین وظیفه درست خدمت کردن برای مردم و عمل به وظایف اصلی و محوله را بر عهده دارند، بیان کرد: مردم هم باید در مقابل، پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و نخبگان نظام دستاوردهای انقلاب اسلامی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین در برنامه های دهه فجر مد نظر قرار بگیرد

جهاد تبیین در برنامه های دهه فجر مد نظر قرار بگیرد