مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:052022-01-16سياسي

ضرورت تبیین و ترسیم کامل و جامعی از دستاوردهای انقلاب در دهه فجر


فرماندار بناب بر ضرورت تبیین و ترسیم کامل و جامعی از دستاوردهای انقلاب در دهه فجر تاکید کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی مظلوم واقع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهریار فتحی ظهر یک شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر در بناب، دهه فجر را فرصتی مناسب برای روشنگری و تبیین اهداف عالی و ثمرات انقلاب اسلامی دانست و افزود: با مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب متوجه تفاوت فاحشی خواهیم شد که جای پرداختن زیاد دارد.

وی تصریح کرد: ایران امروز به یک کشور خودکفا و سرآمد خصوصاً در عرصه های نظامی و علمی دست یافته و با اتکاء به نیروهای جوان و تحصیلکرده در عرصه های علمی خوش درخشیده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اذعان به اینکه ایران امروز قدرت نوظهور منطقه است؛ بیان کرد: ایران امروز حرف اول را در منطقه می زند در حالی که مواضع ایران در حصول نتیجه در تحولات منطقه ای مؤثر و تعیین کننده است همه کشورها نیز بر آن واقفند.

فتحی خاطرنشان کرد: قطعاً در کنار این پیشرفت ها نواقصاتی هم وجود دارد که این نواقص و مشکلات نه از ناحیه نظام و انقلاب بلکه از ناحیه مدیران و مجریان بوده است.

او در ادامه ضمن معرفی سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحیه بناب به عنوان مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب گفت: لازم است شهرداری در جهت آذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین و ترسیم کامل و جامعی از دستاوردهای انقلاب در دهه فجر

ضرورت تبیین و ترسیم کامل و جامعی از دستاوردهای انقلاب در دهه فجر