مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:052022-01-16پزشكي

خدمات رایگان دندان پزشکی در مناطق محروم/ 15 سال خدمات جهادی به محرومان


گروه جهادی منتظران مهدی(عج) دی ماه امسال، با حضور در منطقه یافت آباد تهران به نیازمندان خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گروه جهادی منتظران مهدی(عج) دی ماه امسال، با حضور در منطقه یافت آباد تهران به نیازمندان خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

بر همین اساس، این گروه جهادی 438 مورد جراحی دندان، 188 مورد ترمیم دندان، 51 مورد درمان ریشه دندان، 109 مورد درمان تخصصی دندان کودکان و 207 مورد رادیوگرافی تشخیصی ارائه داده است.

    جلال عادلی در گفت و گو با فارس ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اینکه مشکل بهداشت دهان و دندان از اساسی ترین مشکلات مردم ساکن در مناطق حاشیه و محروم کشور است، افزود: از 15 سال پیش و در قالب فراخوانی محدود، چند تن از دندانپزشکان و متخصصان این حوزه به شکل جهادی با حضور در مناطق محروم تلاش کرده اند، ضمن افزایش آگاهی افراد برای رعایت بهتر بهداشت دهان و دندان، نسبت به ترمیم دندان های آسیب دیده افراد اقدام کنند.

وی ادامه داد: در این مدت، تعداد پزشکان و متخصصان گروه افزایش یافت و اکنون تنها با انتشار یک فراخوان تعداد زیادی پزشک، متخصص و کارشناس بهداشت در برنامه های و طرح های جهادی حضور پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان دندان پزشکی در مناطق محروم/ 15 سال خدمات جهادی به محرومان

خدمات رایگان دندان پزشکی در مناطق محروم/ 15 سال خدمات جهادی به محرومان