مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:052022-01-16سياسي

تاکید نماینده شیراز بر حل مشکلات بازار وکیل


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در بازار وکیل شیراز و شرکت پر نشست مشترکی با مسئولان دستگاههای اجرایی، بر حل مشکلات این بازار تاکید کرد.

- ابراهیم عزیزی یکشنبه 26 دی در این نشست با تاکید بر حفظ بازارهای سنتی شیراز گفت: فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، ارتباط بازار و مسجد و دیگر مناسبات فرهنگی در بازارهای سنتی کاملا محسوس بوده و حفظ این بازارها در واقع حفظ فرهنگ و معماری اصیل کشور است.

او با بیان اینکه باید مشکلات بازار را در عرصه های مختلف با هم افزایی همه دستگاه ها حل کرد، افزود: واقعاً حیف است که این بازارها مورد کم مهری قرار گیرند؛ بازارهایی که هنوز در آن زندگی جریان داشته و داد و ستد انجام می شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این که ما شاهد تخریب بازارهای سنتی باشیم و هر روز بخشی از آن به دلیل رسیدگی نشدن از بین برود، زیبنده شهر شیراز نیست، در حالی که می توان با کمک همدیگر نواقص و کاستی های این مکان ها را حل و فصل کرد.

در ادامه این نشست پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات بازار، مقرر شد یک تیم مشترک از شهرداری منطقه، میراث فرهنگی، مخابرات، گاز، برق و نمایندگان بازار تشکیل تا از کانال تاسیساتی مشترک موجود در کف بازار بازدید کرده و مواردی که نیاز به اصلاح دارد را مشخص کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده شیراز بر حل مشکلات بازار وکیل

تاکید نماینده شیراز بر حل مشکلات بازار وکیل