مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:102022-01-16اجتماعي

چالش کمبود فضای دانشگاه فرهنگیان باید حل شود


مدیرکل آموزش پرورش استان کرمان گفت: چالش کمبود فضای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان باید رفع شود زیرا یکی از رسالت های دانشگاه فرهنگیان این است که فضای آموزشی و خوابگاهی در شأن دانشجو معلمان فراهم کند که در این زمینه از کمک خیران هم می توان بهره مند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در دیدار با رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان، روسای پردیس ها و جمعی از کارکنان این دانشگاه بیان کرد: نیرویی که در دانشگاه فرهنگیان سابقه خدمت دارد، نیرویی ارزشمند است که اگر در آموزش و پرورش کار کند، خدمتی اثربخش خواهد داشت.

وی افزود: اولین رییسی که در آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان منصوب کردم، جوانی از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان بود که در عمل، میدان دادن به جوانان فعال و کارآمد دانشگاه فرهنگیان را ثابت کردم و از همه همکاران هم خواسته ام از دانش آموختگان این دانشگاه در پست های مدیریتی و کارشناسی بهره مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اگر نسل جوان ما بتواند در مجموعه آموزش و پرورش مدیریت کند با همه ابعاد تعلیم و تربیت آگاه می شود و می تواند موثر واقع شود، این موضوع بسیار مهم است، اگر دانشجویی در تشکل ها ی دانشجویی فعالیت داشته باشد، در آینده دیده خواهد شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش کمبود فضای دانشگاه فرهنگیان باید حل شود

چالش کمبود فضای دانشگاه فرهنگیان باید حل شود