مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:102022-01-16اقتصادي

آیا در بخش کاغذ امانت داران درستی بودید؟


علیرضا بهرامی روزنامه نگار و کارشناس رسانه درباره حواشی گرانی کاغذ مسائل و گزارشی انتقادی در برنامه تلویزیونی«بی چارچوب» شبکه چهار سیما ارائه کرد.

- ، علیرضا بهرامی روزنامه نگار و کارشناس رسانه با حضور در برنامه بی چارچوب شبکه چهار درباره موضوع کاغذ و حواشی رانت پیرامون این موضوع گفت: از سال 96 یا 97 مساله بحران کاغذ در دوره جدید آغاز شد و در ادامه آن بحران ارزی متاخر را در کشورمان داشتیم که باعث شد سال 97 تقریبا کاغذ از بندی 80 هزارتومان به بندی 400 هزارتومان افزایش پیدا کند.

پس از این موضوع، روند افزایش پیدا کرد و به همین دلیل نهادهای دولتی تصمیم گرفتند تنظیمی جدی در بازار انجام دهند.

وی افزود: ابتدای سال جاری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یک افزایش صد درصدی برای آن پانصد درصد داشتیم که به حدود 800 هزارتومان هربند کاغذ رسیدیم؛ یعنی در این دو یا سه سال قیمت کاغذ تقریبا 10 برابر شد که بخشی از آن به اتفاقات سنتی بازمی گردد از جمله اینکه که سوداگران به این سمت می روند که براساس تقاضای بیشتر، قیمت ها را افزایش دهند.

بهرامی اضافه کرد: بخش دیگر آن هم به این موضوع برمی گشت که کسانی که ارز دولتی گرفته بودند برای واردات کاغذ، برخی ارز را گرفته و کاغذی وارد نکردند یا برخی ارز را گرفتند و کاغذ را وارد کردند ولی به نهادهای مربوطه تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا در بخش کاغذ امانت داران درستی بودید؟

آیا در بخش کاغذ امانت داران درستی بودید؟