مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:152022-01-16سياسي

پیشگیری از تخلفات و آسیب ها در اولویت سازمان بازرسی باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار داریم که با ورود بموقع، پیشگیری از تخلفات و آسیب ها در اولویت سازمان بازرسی باشد.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در دیدار با رییس سازمان بازرسی اظهار داشت: سازمان بازرسی نقش و جایگاه بسیار مهمی را در راستای پیشگیری و مقابله با تخلفات دارد.

وی پیشگیری را یک اقدام راهبری دانست و خاطرنشان کرد: باید در همه زمینه ها به ویژه در عرصه مقابله با تخلفات و جرایم و آسیب ها به مسئله پیشگیری توجه خاص و ویژه صورت گیرد.

امام جمعه بوشهر خواستار رسیدگی جدی به ترک فعل ها شد و ادامه داد: از سازمان بازرسی کل کشور انتظار داریم که در مورد مسائل کلان، از همان ابتدا موضوعات را بررسی کند.

آیت الله صفایی بوشهری با تقدیر از اقدامات بازرسی استان بوشهر اضافه کرد: در حوزه اقتصادی باید آسیب ها ریشه یابی شده و ضمن نظارت مناسب، راهکارهای اثربخش برای رفع این آسیب ها در دستور کار باشد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این دیدار به ظرفیت ها استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: باید از این ظرفیت ها به نفع مردم استان بوشهر استفاده شود و برای رفع مشکلات مردم اقدامات لازم صورت گیرد.

ذبیح الله خداییان، استان بوشهر را قطب اقتصادی و انرژی کشور خواند و افزود: در این سفر تلاش می کنیم ضمن شناسایی مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از تخلفات و آسیب ها در اولویت سازمان بازرسی باشد

پیشگیری از تخلفات و آسیب ها در اولویت سازمان بازرسی باشد