مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:352022-01-16پزشكي

اخلاق بدون معنویت، به آداب خشک و بی روح فروکاسته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با محوریت ملاحظات اخلاقی در پاندمی کووید19 و دستیابی .

- نهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با محوریت ملاحظات اخلاقی در پاندمی کووید19 و دستیابی دانشجویان علوم پزشکی به هویت حرفه ای، روز چهارشنبه 22 دی ماه به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با محوریت ملاحظات اخلاقی در پاندمی کووید19 و دستیابی دانشجویان علوم پزشکی به هویت حرفه ای، با سخنرانی دکتر باقر لاریجانی، آیت الله علی اکبر رشاد، دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد، همراه با پنل های تخصصی دیگر در روز دوشنبه مورخ 20 دی ماه جاری آغاز به کار و روز چهارشنبه 22 دی ماه به پایان رسید.

آیت الله رشاد ضمن تقدیر از دست اندرکاران و برگزار کنندگان این کنگره و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی گفت: غالباً گفته می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق بدون معنویت، به آداب خشک و بی روح فروکاسته می شود

اخلاق بدون معنویت، به آداب خشک و بی روح فروکاسته می شود