مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:202022-01-16سياسي

مادران و همسران شهیدان زمینه ساز اقتدار و سربلندی این کشور شدند


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: لازم است مادران و همسران شهیدی که با صبر و فداکاری خود زمینه ساز اقتدار و سربلندی این کشور شدند معرفی و تکریم شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) و روز تکریم مادران و همسران شهدا پیامی را صادر کرد.

در بخش هایی از این پیام آمده است:   سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها)، بزرگداشت بانویی است که نماد ایثار و مقاومت بوده و با صبر و فداکاری در راه حفظ ارزش های اسلامی چهره ای ماندگار در تاریخ برای پاسداشت مادران و همسران شهدا است.

 این روز برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت ویژه ای دارد و لازم است مادران و همسران شهیدی که با صبر و فداکاری خود زمینه ساز اقتدار و سربلندی این کشور شدند معرفی و تکریم شوند.

مادران و همسران شهیدی که با تاسی از حضرت ام البنین(سلام الله علیها) جلوه های ایثار و استقامت را در شهادت عزیزان خود در تاریخ ماندگار کردند.

  انتهای پیام/ 70079


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران و همسران شهیدان زمینه ساز اقتدار و سربلندی این کشور شدند

مادران و همسران شهیدان زمینه ساز اقتدار و سربلندی این کشور شدند