مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:202022-01-16اجتماعي

ورود سامانه جدید بارشی از امشب تا سه شنبه (28 دی) به ایلام


رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: از امشب یک موج جدید بارشی وارد استان می شود و این سامانه بارشی تا صبح سه شنبه در استان خواهد ماند که در ارتفاعات نواحی سردسیر بارش برف سنگین و در نواحی گرمسیر بارش باران را شاهد هستیم.

- مجتبی میهن پرست رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از امشب یک موج جدید بارشی یا سامانه جدید وارد استان می شود و این سامانه بارشی تا صبح سه شنبه در استان خواهد ماند.

وی افزود: در ارتفاعات نواحی سردسیر بارش برف سنگین و در نواحی گرمسیر بارش باران داریم.

  رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: نیروهای شهرداری باید در آماده باش کامل باشند چون در روز دوشنبه یخ بندان شدید داریم و چون کاهش دمای شدید داریم مصرف انرژی هم بالا می رود.

وی ادامه داد: مردم هنگام رانندگی احتیاط کنند زیرا در نواحی گرمسیر بارندگی داریم که همراه با مه است و نواحی سردسیر هم مه و هم بارش برف داریم؛ طی امروز تا غروب به خاطر وزش باد کولاک برفی را شاهد خواهیم بود.

میهن پرست گفت: چهارشنبه سامانه خاصی نداریم و جو استان پایدار است ولی صبح پنج شنبه تا ظهر پنج شنبه سیستم دیگر می آید که سریع الگذر است و عمر آن 10-12 ساعت است و سامانه سردی است که باعث بارش برف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه جدید بارشی از امشب تا سه شنبه (28 دی) به ایلام

ورود سامانه جدید بارشی از امشب تا سه شنبه (28 دی) به ایلام