مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:252022-01-16سياسي

تشکیل 24 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ایلام


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: 24 کمیته تخصصی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان ایلام تشکیل شده است.

- ایسنا/ایلام سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: 24 کمیته تخصصی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان ایلام تشکیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در نشست ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت دهه فجر استان اظهار کرد: تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب، حضور مردم در برنامه ها و محوریت مساجد از مهمترین رویکرد برنامه های دهه فجر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود خدمات گسترده ای به اقشار مختلف مردم و دستاوردهای بزرگ و عظیم در حوزه های مختلف داشته است، گفت: محور برنامه های گرامیداشت ستاد دهه مبارک فجر در استان بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است و در این راستا مدیران و مسولان دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند که در ایام الله دهه مبارک فجر، دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را در استان منعکس کرده و برای مردم بازگو کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: جذب و حضور جوانان و نوجوانان در برنامه های دهه فجر امسال از اهمیت بسیار فوق العاده ای برخوردار است و در این راستا کمیته های مختلفی با رویکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 24 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ایلام

تشکیل 24 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ایلام