مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:252022-01-16سياسي

96 درصد از پروژه های دچار مساله زیست محیطی مربوط به دو وزارتخانه است


مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رسیدگی به وضعیت پروژه های مغایر با ضوابط محیط زیستی را نمی توان مسکوت گذاشت چون هم از سوی دفتر ریاست جمهوری و هم شبکه های اجتماعی روی این موضوع تأکید شده است.

- مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رسیدگی به وضعیت پروژه های مغایر با ضوابط محیط زیستی را نمی توان مسکوت گذاشت چون هم از سوی دفتر ریاست جمهوری و هم شبکه های اجتماعی روی این موضوع تأکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حمید جلالوندی در نشست خبری که امروز به صورت برخط در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، در خصوص مجوز انتقال آب از دریای خزر گفت: پروژه یاد شده قدمتی 12 ساله دارد و دارای موافقان و مخالفانی است اما این که آیا دولت مصمم به اجرای پروژه است را باید متولی اصلی آن یعنی وزارت نیرو اطلاع رسانی کند.

وی افزود: شواهد و قرائن نشان می دهد که سرمایه گذار خصوصی پای کار نیامده است و این پروژه ازنظر فنی هم مشکلات بسیاری دارد.

ما در طول دوره بررسی این پروژه اعلام کردیم که باید شیرین سازی در مقصد اتفاق بیفتد همچنین این دستگاه ها باید در فاصله دور از دریا قرار بگیرد تا پیامدهای کمی برای محیط زیست داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 درصد از پروژه های دچار مساله زیست محیطی مربوط به دو وزارتخانه است

96 درصد از پروژه های دچار مساله زیست محیطی مربوط به دو وزارتخانه است