مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:302022-01-16سياسي

مجمع شهرداران قزوین آغاز به کار می کند


تصمیم گرفتیم با دعوت از شهرداران استان قزوین مجمعی برای همفکری و همراهی تشکیل دهیم، هدف اصلی این مجمع انتقال تجارب، حفظ حقوق شهرداری ها، - حفظ منافع مشترک و عمومی شهرداری های استان، ایجاد وحدت رویه در مواجهه با چالش ها از طریق مشارکت در صورت بندی ایده ها و راهکارها است.

مهدی صباغی در گردهمایی شهرداران استان قزوین که امروز 26 دی ماه در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسیر رسیدن به اهداف والای انقلاب را مشخص کرده اند، مطابق نظر رهبری شهرداری ها در فعالیت های خود باید به مختصات شهر اسلامی توجه کرده و خدمات شهری را در جهت تأمین این مقصود به کار گیرند، به خصوص به معماری و شهرسازی متناسب با حیات طیبهٔ اسلامی به طور کامل توجه کنند.

شهردار قزوین اظهار کرد: شهر اسلامی، شهری است که در آن عدالت در تقسیم خدمات شهری، تأمین آرامش روحی و امنیت معنوی، ظهور و اعتلای مظاهر اسلامی و انقلابی، عمران و آبادی و زیبایی، حفظ طبیعت و فضای طبیعی، همه با هم مورد توجه قرار بگیرد.

شهر اسلامی می تواند با محوریت مساجد در مسیر تمدن سازی حرکت کند.

وی تأکید کرد: با الگوگیری از مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، تصمیم گرفتیم با دعوت از شهرداران استان قزوین مجمعی برای همفکری و همراهی تشکیل دهیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع شهرداران قزوین آغاز به کار می کند

مجمع شهرداران قزوین آغاز به کار می کند