مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:452022-01-16سياسي

دهه فجر امسال دهه امیدآفرینی باشد/ لزوم ترویج گفتمان جوانی جمعیت در دهه فجر


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به ضرورت بهره مندی از فرصت دهه فجر برای توسعه گفتمان انقلاب، گفت: دهه فجر امسال باید به دهه تلاش برای ترویج گفتمان امیدآفرینی باشد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به ضرورت بهره مندی از فرصت دهه فجر برای توسعه گفتمان انقلاب، گفت: دهه فجر امسال باید به دهه تلاش برای ترویج گفتمان امیدآفرینی باشد.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی در جلسه ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه امام راحل عظیم الشان در شرایطی ندای مبارزه و قیام سر داد که حتی هم قطاران ایشان در حوزه خیلی خوش بین به مقابله و مبارزه با طاغوت نبودند، اظهار کرد: شرایط به گونه ای بود که عده ای دین را افیون توده ها می دانستند و امام این را موتور محرک اجتماع عنوان می کرد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در جلسه ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی اداره کل تبلیغات اسلامی است در دهه فجر پرفروغ ظاهر شود، اظهار کرد: آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد از نظر ما بهره مندی هوشمندانه و اثربخش از فرصت های بزرگی همچون دهه فجر در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر امسال دهه امیدآفرینی باشد/ لزوم ترویج گفتمان جوانی جمعیت در دهه فجر

دهه فجر امسال دهه امیدآفرینی باشد/ لزوم ترویج گفتمان جوانی جمعیت در دهه فجر