مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:502022-01-16بين الملل

کنار گذاشتن نوری المالکی از قدرت غیرممکن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه سعودی الشرق الاوسط با انتشار یادداشتی در خصوص تنش های سیاسی جاری در عراق و رایزنی های گروه های سیاسی برای تشکیل دولت آتی نوشت که در سایه صدور حکم اخیر دادگاه فدرال عراق که فعالیت هیئت رییسه پارلمان را .

- روزنامه الشرق الاوسط با اشاره به این که ائتلاف اخیر میان نیرو های سنی، کُرد و بخشی از شیعیان ناپایدار است نوشت که کنار گذاشتن رییس ائتلاف دوله القانون از قدرت غیرممکن به نظر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه سعودی الشرق الاوسط با انتشار یادداشتی در خصوص تنش های سیاسی جاری در عراق و رایزنی های گروه های سیاسی برای تشکیل دولت آتی نوشت که در سایه صدور حکم اخیر دادگاه فدرال عراق که فعالیت هیئت رییسه پارلمان را به دلیل دادخواست های ارائه شده به حالت تعلیق درآورده، ائتلاف نیرو های سیاسی که نخستین نشست آن برگزار شده، دوامی ندارد.

در این یادداشت به نقل از یک منبع آگاه سیاسی مستقل عراقی آمده است: به نظر می رسد که ائتلاف نیرو های سنی و کُرد با بخشی از شیعیان به دلیل غافلگیری هایی که ممکن است در روز های آینده منجر به تغییر صحنه سیاسی شود، دوام نیابد .

این منبع آگاه سیاسی افزود: صدور دستور دادگاه فدرال عراق برای توقف فعالیت [هیئت رییسه]پارلمان، به منزله نخستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنار گذاشتن نوری المالکی از قدرت غیرممکن است

کنار گذاشتن نوری المالکی از قدرت غیرممکن است