مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 16:002022-01-16اقتصادي

مکان یابی زمین 250 هزار واحد نهضت ملی مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جعفری با یادآوری این که تعهد شرکت عمران شهر های جدید در اجرای نهضت ملی مسکن 608 هزار واحد مسکونی است، - معاون وزیر راه و شهرسازی از مکان یابی 250 هزار واحد نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: برای ساخت 608 هزار مسکن در شهر های جدید 14 هزار هکتار زمین نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جعفری با یادآوری این که تعهد شرکت عمران شهر های جدید در اجرای نهضت ملی مسکن 608 هزار واحد مسکونی است، اظهار کرد: برای ساخت این تعداد واحد 14 هزار هکتار زمین موردنیاز است که در حال رایزنی برای تامین آن ها و آماده سازی هستیم.

وی با بیان این که تاکنون زمین ساخت 250 هزار واحد پیش بینی و مکان یابی شده است، افزود: سایر برنامه ها در حوزه مکان یابی و شناسایی اراضی بیشتر برای انجام تعهد شرکت عمران شهر های جدید در طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار دارد.

همچنین کار مطالعاتی و کارشناسی الحاق اراضی جدید به بافت های شهری نیز در برنامه قرار دارد.

وی با اشاره به ایجاد شهرک های جدید و آماده سازی آن ها برای ساخت مسکن، ادامه داد: در این راستا در تلاشیم تا ظرفیت جدیدی با ایجاد شهرک های مسکونی برای تولید مسکن در کشور ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان یابی زمین 250 هزار واحد نهضت ملی مسکن

مکان یابی زمین 250 هزار واحد نهضت ملی مسکن