مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 16:152022-01-16اقتصادي

اصانلو: هیچ گزارشی از احتکار خودرو ارسال نشده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد اصانلو در مراسم رونمایی از سازمان مرتبط با پرونده های قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات در پاسخ به سوال خبرنگاری افزود: - رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: هیچ گزارشی از وزارت صمت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان مبنی بر احتکار خودرو به ما ارسال نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد اصانلو در مراسم رونمایی از سازمان مرتبط با پرونده های قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات در پاسخ به سوال خبرنگاری افزود: تعزیرات مرجع رسیدگی به تخلفات است و حتماً باید تخلفات را وزارت صمت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان آن را به ما گزارش کنند.

وی گفت: در خصوص موضوع احتکار خودرو در پارکینگ های خودرو سازان هم ما از وزارت صمت پیگیری کردیم و به ما اعلام کردند که به بحث احتکار نرسیده اند.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سوالی در خصوص عملکرد سازمان تعزیرات در حوزه مقابله با گرانفروشی هم افزود: با تصویب قانون نظام صنفی عملاً نظارت بر بازار از حیث بازرسی و کشف تخلف از سازمان تعزیرات حکومتی گرفته و به اصناف و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان محول شده است.

آقای اصانلو گفت:، چون طرح افزایش صلاحیت و اختیارات تعزیرات زمان بر بود ما در نامه ای به سران قوا پیشنهاد دادیم که رؤسای شعب تعزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصانلو: هیچ گزارشی از احتکار خودرو ارسال نشده

اصانلو: هیچ گزارشی از احتکار خودرو ارسال نشده