مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 16:302022-01-16اقتصادي

تولید 130 میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور/ توزیع هوشمند مرغ در 8 استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، هوشنگ محمدی مشاور وزیر و مدیرکل امور استان های وزارت جهاد کشاورزی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه رییس جهاد کشاورزی شمال استان کرمان اظهار کرد: اقتدار غذایی در کنار اقتدار نظامی برای ما امنیت ملی را به وجود می آورد.

وی با اشاره به اینکه امنیت غذایی را باید در برش استانی کرمان تدوین کنیم، عنوان کرد: 13 استان 70 درصد محصولات کشاورزی را تامین می کنند و کرمان در سپهر سیاسی و در مکتب هایی که ایجاد می کند مانند مکتب سلیمانی، فقط متعلق به خودش نیست و در حوزه کشاورزی هم متعلق به خودش نیست، زیرا مایحتاج کشور را تامین می کند.

محمدی ادامه داد: در کشور 130 میلیون تن محصولات کشاورزی تولید می شود که 7 میلیون تن محصولات کشاورزی در کرمان است و 95 درصد امور در دست کشاورزان و تولیدکنندگان است.

وی خاطرنشان کرد: کرامت انسانی کشاورزان، مردم و سفره مردم دست ماست و ما می توانیم مردم را به صف بیاوریم و یا اینکه مرغ مورد نیاز مردم را درب خانه تحویل دهیم و در ماه های گذشته توزیع هوشمند را انجام دادیم و این را از تهران شروع کردیم و به 8 مرکز استان بزرگ رساندیم.

محمدی اضافه کرد: توزیع هوشمند شکر و سایر اقلام برای مواقع ضروری در برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 130 میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور/ توزیع هوشمند مرغ در 8 استان

تولید 130 میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور/ توزیع هوشمند مرغ در 8 استان