مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 16:302022-01-16سياسي

آغاز نهمین گشت دریایی کاوشگر خلیج فارس


مدیر برنامه ‏کلان پایش اقیانوس شناسی خلیج فارس و دریای عمان پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی از آغاز نهمین گشت دریایی «کاوشگر خلیج فارس» (‏PGE2201‎‏) در راستای برنامه پایش بلند مدت خلیج فارس و دریای عمان از 21 ‏دی جاری به مدت یک ماه در بندر بوشهر خبر داد.

- مدیر برنامه ‏کلان پایش اقیانوس شناسی خلیج فارس و دریای عمان پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی از آغاز نهمین گشت دریایی کاوشگر خلیج فارس (‏PGE2201‎‏) در راستای برنامه پایش بلند مدت خلیج فارس و دریای عمان از 21 ‏دی جاری به مدت یک ماه در بندر بوشهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل صالح، عضو هیات علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در این باره گفت: در این گشت دریایی از سوی محققان پژوهشگاه با ‏تمرکز بر چالش های پیش روی خلیج فارس و دریای عمان بر روی موضوعاتی نظیر ارزیابی وضعیت زیستگاه های مرجانی در ‏خلیج فارس و وضعیت بیوژئوشیمی لایه کم اکسیژن در دریای عمان بررسی و مطالعه انجام می شود.

وی سنجش آلاینده های آلی پایدار و سموم در آب و رسوب، ‏پایش پستانداران دریایی، ارزیابی شناورزی ها و کف زیان دریایی، صحت سنجی داده های سنجش از دور برای منطقه خلیج ‏فارس و دریای عمان، تاثیر اختلاط زمستانی ستون آب بر ویژگی های فیزیکی و شیمیایی آب در خلیج فارس و دریای عمان و ‏م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهمین گشت دریایی کاوشگر خلیج فارس

آغاز نهمین گشت دریایی کاوشگر خلیج فارس