مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 16:352022-01-16سياسي

شورای شهر ملعبه افراد تازه به دوران رسیده نیست/ جامعه از شهرداری تشکر کند!


رییس شورای اسلامی شهر شیراز نسبت به حواشی ایجاد شده در خصوص مصوبه سفر اعضای شورای شهر به نمایشگاه اکسپوی دبی واکنش نشان داد و گفت: شورای شهر ملعبه دست افراد تازه به دوران رسیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در سی و هفتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز که بعد از ظهر یکشنبه برگزار شد مهدی طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص مصوبه سفر جمعی از مدیران شهری و کارشناسان شهرداری شیراز به اکسپو دبی واکنش نشان داد.

مهدی طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اعضای شورای شهر نباید یکپارچگی خود را از دست بدهند، مگر این شورا ملعبه دست افراد تازه به دوران رسیده است؟ شورا نمایندگان واقعی مردم اند و نماینده مجازی مردم نیستند.

وی اضافه کرد: چشم های خود را خوب باز کنید و ژرف نگاه کنید و اگر اعضای نخبه شورای شهر با تمامی ویژگی های که دارند برای شیراز کار نکنند هیچ گروه دیگری نمی توانند برای شیراز برنامه ریزی و برنامه اجرا کنند.

رییس شورای شهر شیراز ادامه داد: گروه های هم سو نیز در پی تصمیمات اخیر شورا نسبت به انتقاد از شورا اقدام و در فضای مجازی نسبت به انتقاد غیر منصفانه اقدام کرده اند اما برای پیشرفت شهر باید به جای انتقاد در فضای مجازی به دنبال توسعه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر ملعبه افراد تازه به دوران رسیده نیست/ جامعه از شهرداری تشکر کند!

شورای شهر ملعبه افراد تازه به دوران رسیده نیست/ جامعه از شهرداری تشکر کند!