مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 17:052022-01-16ورزشي

آغاز کلاس مربیگری فوتبال B آسیا در همدان


کلاس مربیگری فوتبال B آسیا به میزبانی همدان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس صوفی ظهر یکشنبه در افتتاحیه دوره مربیگری B آسیا با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی را در دستور کار داریم، اظهار داشت: برگزاری متعدد دوره های آموزشی را در دستور کار داریم و خوشبختانه امروز شاهد افتتاح دوره مربیگری فوتبال B آسیا هستیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم با موافقت فدراسیون مجوز برگزاری دوره مربیگری A آسیا در همدان را بگیریم که این موضوع اتفاق بزرگی برای استان خواهد بود.

رییس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه دوران پساکرونا فوتبال همدان توانسته فعالیت های خوبی داشته باشد، گفت: جزو معدود استان های کشور بودیم که با فروکش کردن شیوع کرونا فعالیت های خود را با قدرت آغاز کردیم.

صوفی خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ های پایه، لیگ برتر، دسته اول و دوم استان و دوره های متعدد آموزشی را در این ایام داشته ایم.

وی با اشاره به ظرفیت بالای فوتبال استان همدان در امر مربیگری بیان کرد: خوشبختانه هیئت فوتبال استان همدان در بحث مربیگری مشکلی نداریم و مربیان ما در کشور سرآمد هستند.

رییس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: برگزاری متعدد دوره های مربیگری و دانش افزایی نیز باعث شده تا همواره مربیان ما در حال رشد و ارتقا باشند و از علم روز مربیگری بهره ببر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کلاس مربیگری فوتبال B آسیا در همدان

آغاز کلاس مربیگری فوتبال B آسیا در همدان