موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - جمهوري اسلامي - روزنامه جمهوري اسلامي - سازمان برنامه و بودجه - الناز شاكردوست - سيدحسن خميني - برادر ناتني باراك اوباما - دربار پهلوي - سخنگوي سازمان اورژانس كشور - دشتغران - مسابقات انتخابي المپيك - ويليام اورمان بيمن - بازارچه مرزي باشماق مريوان - روز درختكاري - كنكور ارشد و دكتري - اسلحه گرم - علي پاكدامن - سه قنات - سيد مصطفي ميرسليم

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 17:352022-01-16اجتماعي

اجرای تفکیک زباله از مبدا در 250 روستای گیلان  


مدیرکل امور روستایی استانداری گیلان گفت:  تفکیک زباله از مبدا در 250 روستای گیلان در حال اجرا است.

  - یاور پیر اعلایی امروز در جلسه مدیریت پسماند استان که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به اینکه برای اجرای طرح هایی در جهت مدیریت پسماند روستایی را در حال پیگیری هستیم، اظهار کرد: سال گذشته تیمی مطالعاتی را تشکیل دادیم و برای تفکیک از مبدا برنامه هایی را از بخش خشکبیجار شروع کردیم و این موفقیت و آموزش ها را به دیگر روستاهای گیلان نیز انتقال دادیم.

وی ادامه داد: در مدیریت پسماند روستایی، دهیاران هشت شهرستان به صورت اجباری در حال آموزش هستند و این آموزش ها به صورت رایگان است.

پیراعلایی با اشاره به اینکه دهیاران در مساجد به خصوص برای بانوان روستایی نیز آموزش برگزار می کنند، خاطرنشان کرد: هم اکنون در 250 روستای گیلان تفکیک رباله از مبدا انجام می شود.

وی تصریح کرد: بازخورد این آموزش ها را از بخشداران خواسته بودیم، لازم است هر چه سریعتر اطلاع دهند تا جمع بندی ها انجام شود.

مدیرکل امور روستایی گیلان به بهره گیری از سازمان های مردم نهاد برای بهبود مدیریت پسماند روستایی در گیلان اشاره کرد و گفت: اجرای این امر به صورت پایلوت در گیلان در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تفکیک زباله از مبدا در 250 روستای گیلان  

اجرای تفکیک زباله از مبدا در 250 روستای گیلان