مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 18:052022-01-16اقتصادي

استفاده از ظرفیت خانه صنعت برای توسعه مازندران/ تاکید بر تکثر مجموعه های صنعتی


استاندار مازندران در دیدار اعضای خانه صنعت و معدن استان گفت: اینکه در گذشته چه گذشت؛ کاری نداریم و مطمئن ام که هر کسی در توان خود کار کرد؛ ولی نگاه بنده به آینده استان در استفاده از ظرفیت خانه صنعت برای توسعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور نوری امروز در جلسه با اعضای خانه صنعت استان مازندران اظهار کرد: ما مسؤول حال مردم هستیم و در این استان باید مجموعه مدیریت استان با مدیریت ملی متصل شوند که بنده این کار را می توانم انجام دهم، اما اینکه در مجموع مدیریت استان در کجا هستیم و چه باید باشیم حرف داریم.

وی گفت: شما نمایندگان بخش مهمی از جامعه و بهترین بخش اقتصادی استان هستید، در بحث صنعت ظرفیت های بسیار عظیمی داریم که در حوزه پشتیبانی و حمایت دستگاه اجرایی 100 درصد حمایت می کنیم؛ اما اینکه چگونه بخواهیم در این فضا کارهای بزرگ انجام دهیم؛ نیازمند کارهای مهم تری هستیم.

استاندار مازندران بیان کرد: مهمترین مسأله و بحث استان مازندران در شرایط فعلی بحث اشتغال است و این اشتغال با طراحی کوتاه، میان و بلندمدت توسط شما صنعتگران حل شود که در کنار صنعت، همچنین در کشاورزی و گردشگری هم نیازمند همین طرح ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت خانه صنعت برای توسعه مازندران/ تاکید بر تکثر مجموعه های صنعتی

استفاده از ظرفیت خانه صنعت برای توسعه مازندران/ تاکید بر تکثر مجموعه های صنعتی