مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 18:102022-01-16اقتصادي

لزوم شفافیت اطلاعات مالی معادن/ برخی معدن کاران در کشور مودی مالیاتی نیستند


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت شفافیت اطلاعات مالی در بخش معدن گفت: معدن کارانی در کشور وجود دارند که مودی مالیاتی نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رضا محتشمی پور امروز در نشست بررسی واردات ماشین آلات معدنی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد،  با بیان اینکه معدن یک بازار بزرگ فناوری در کشور است، اظهار داشت: استفاده از این بازار برای ما یک فرصت است.

وی افزود: حدود 69 هزار ماشین آلات در بخش معدن کشور وجود دارد که 57 هزار دستگاه از آن مربوط به بخش برداشت و حمل با متوسط عمر 18 سال است و بنابراین اگر بخواهیم از امروز باقی مانده عملیات معدنی در کشور را بدون عملیات جدید ادامه دهیم باید 3 هزار دستگاه از این ماشین آلات را جایگزین کنیم و این در حالی است که سالیانه حدود 500 ماشین آلات جدید وارد کشور می شود.

  معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: معدن کارانی در کشور هستند که مودی مالیاتی نیستند این در حالی است که باید شفافیت بالاتری در خصوص حقوق دولتی در این بخش داشته باشیم.

  معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: موضوع صدور فاکتورهای رسمی در بخش معدن یک موضوع جدی است و باید بتوانیم به دستگاه های مطالبه گر در این مورد پاسخگو باشیم و در مرحله بعد باید بتوان حقوق دولتی معادن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شفافیت اطلاعات مالی معادن/ برخی معدن کاران در کشور مودی مالیاتی نیستند

لزوم شفافیت اطلاعات مالی معادن/ برخی معدن کاران در کشور مودی مالیاتی نیستند