مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 18:152022-01-16سياسي

کمیته امداد قم به درمان نیازمندان مبتلا به ایدز و هپاتیت کمک می کند


مدیرکل کمیته امداد استان قم از کمک این مجموعه به روند درمان افراد نیازمند مبتلا به ایدز و هپاتیت خبرداد و گفت: در افزایش آسیب های جامعه، فقط افراد مبتلا مقصر نیستندبلکه مسئولان نیز باید در این مورد پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان قم، محسن مسعودیان راد امروز در دیدار با مددجویان مبتلا به هپاتیت و HIVمثبت استان قم، با اشاره به آیه شریفه مَنْ قَتَلَ نَفْسَا بِغَیرِ نَفْسٍ أوفَسادٍ فِی الأَرضِ فَکانَّما قَتَلَ النَّاسَ جمیعاً وَ مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً گفت: اثر ناهنجاریهای اجتماعی فقط برای یک نفر نیست بلکه یک امت و یک نسل را به فساد می کشاند.

وی با بیان اینکه پدیده هایی مثل طلاق، اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی مثل آتشی است که همه جامعه را می سوزاند تأکید کرد: طبق آموزه های دینی، جامعه بی تفاوت به آسیب های اجتماعی، اسلامی و انسانی نیست.

مسعودیان راد توجه قرآن کریم به سلامت نفسانی و روحی و روانی افراد را در این آیه شریفه خاطرنشان و اظهار کرد: درمانگران افراد مبتلا به هپاتیت و HIVمثبت خسته و نا امید نشوند و کمیته امداد استان قم هم آنها را برای درمان مددجویان و افراد نیازمند مبتلا به این بیماریها یاری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد قم به درمان نیازمندان مبتلا به ایدز و هپاتیت کمک می کند

کمیته امداد قم به درمان نیازمندان مبتلا به ایدز و هپاتیت کمک می کند