مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 18:152022-01-16حوادث

آخرین وضعیت جاده های آذربایجان شرقی بعد از بارش سنگین برف


فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقیگفت: بارش در تمام محورهای اصلی و فرعی ادامه دارد باوجود بارش سنگین برف به همت راهداری تمام راهها باز بوده و تردد در آنها امکان پذیر هست.

- سرهنگ رضا کریمی نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز در عین حال لغزندگی راهها را یادآور شد و اظهار داشت: باتوجه به لغزندگی جاده های استان که پیش بینی می شود تا چند روز ادامه داشته باشد تردد در جاده ها به آرامی و کندی محسوسی صورت می گیرد و تردد در گردنه ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی محورهای همانند تبریز- صوفیان- شبستر- تسوج، اهر- تبریز، اهر- مشکین، اهر- کلیبر- کلیبر- خداآفرین، تبریز- هشترود، تبریز- بستان آباد- سراب- اردبیل، بخشی از مسیر مرند- جلفا- اوغلی و آزاد راه تبریز- تهران را دارای بیشترین بارش اعلام کرد.

کریمی نژاد با تاکید بر اهمیت و حساسیت راه های اصلی در بحث تردد اظهار داشت: در حال حاضر تمرکز بر راه های اصلی بوده و در صورت بروز حادثه ای گشت های راهنمایی به مسیرهای فرعی اعزام می شوند.

این مقام مسئول در حوزه راهنمایی استان از آماده باش صددرصدی همکاران حوزه ماموریتش خبر داد و گفت: 120 تیم گشتی با نزدیک به 400 نفر از پرسنل راهنمایی و رانندگی راه های استان در تمام محورهای اصلی آذربایجان شرقی مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جاده های آذربایجان شرقی بعد از بارش سنگین برف

آخرین وضعیت جاده های آذربایجان شرقی بعد از بارش سنگین برف