مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 19:052022-01-16سياسي

امنیت غذایی، امنیت ملی می آورد


رؤسای جهاد کشاورزی اگر بتوانند در 4 سال دولت آقای رییسی برای رسیدن به اقتدار غذایی تلاش کرده و به آن دست پیدا کنند وظیفه خود را انجام دادند.

- ایسنا/کرمان مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: رؤسای جهاد کشاورزی اگر بتوانند در 4 سال دولت آقای رییسی برای رسیدن به اقتدار غذایی تلاش کرده و به آن دست پیدا کنند وظیفه خود را انجام دادند.

هوشنگ محمدی در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان بیان کرد: امنیت غذایی در کنار امنیت نظامی امنیت ملی را به ارمغان می آورد.

وی افزود: بنده وزیرهای زیادی دیدم اما بهترین برنامه را در برنامه ارائه شده وزیر کشاورزی فعلی مشاهده کردم زیرا در آن از هر دو بعد کمی و کیفی به مسائل پرداخته شده است.

محمدی با تأکید بر اینکه امنیت غذایی در استان کرمان بایستی تعیین و تکلیف شود گفت: استان کرمان در عرصه سیاسی، کشاورزی و سایر عرصه ها تنها متعلق به خودش نیست؛ 70 درصد تولیدات محصولات کشاورزی کشور به وسیله 13 استان تأمین می شود که یکی از آن ها کرمان است.

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان ها ادامه داد: استان کرمان به وسیله سردار سلیمانی مکتبی ایجاد کرد که آن هم متعلق به تمام کشور است؛ نمایندگانش هم نمایندگان شاخصی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت غذایی، امنیت ملی می آورد

امنیت غذایی، امنیت ملی می آورد