مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 20:352022-01-16بين الملل

مذاکرات اردن با آمریکا برای کاهش تحریم های سوریه


روزنامه الوطن سوریه به نقل از منابع اردنی نوشت که وزیر امور خارجه اردن در سفر خود به واشنگتن با مقامات دولت بایدن برای کاهش تحریم ها علیه سوریه گفتگو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، این روزنامه سوری امروز (یکشنبه) به مقل از این منابع نوشت: یکی از اهداف سفر ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن به واشنگتن، گفتگو با مقامات دولت جو بایدن برای افزایش ابتکارات ویژه آمریکا برای پروژه های بهبود زودهنگام برای کاهش فشار های زندگی که مردم سوریه به دلیل اعمال تحریم های آمریکا علیه آن ها از آن رنج می برند.

به نوشته الوطن، این اقدام پس از آن انجام می شود که روابط سوریه و اردن در پی مکالمه تلفنی بشار اسد رییس جمهوری سوریه و عبدالله دوم شاه اردن در سوم سپتامبر گذشته پیشرفت زیادی داشته است.

این منابع پیش بینی کردند که این سفر به همکاری های بیشتر اردن و سوریه در دو پرونده اقتصادی و سیاسی منجر شود و امان استثنا های جدیدی از قانون قیصر در رابطه با روابط خود با دمشق به دست آورد.

الصفدی که به آمریکا سفر کرده است، پیشتر در گفتگو با شبکه آمریکایی سی ان ان گفته بود که آنچه می بینیم این است که بحران سوریه 11 سال است ادامه دارد و ما باید برای حل این مشکل اقدامات لازم را انجام دهیم و ادامه تمرکز بر روش های منفی که نتوانسته اند به نتیجه برسند، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات اردن با آمریکا برای کاهش تحریم های سوریه

مذاکرات اردن با آمریکا برای کاهش تحریم های سوریه