مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 21:452022-01-16سياسي

توضیح رییس سازمان امور اجتماعی درباره سخنرانش در همایش ملی بررسی آسیب های اجتماعی


معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی در تبیین و توضیح بخشی از سخنان امروز خود در همایش ملی بررسی آسیب های اجتماعی با رویکرد اسلامی گفت: - معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی در تبیین و توضیح بخشی از سخنان امروز خود در همایش ملی بررسی آسیب های اجتماعی با رویکرد اسلامی گفت: مطالب بیان شده در این همایش به ویژه آن بخش که به میل تغییرات اساسی و یا اعتراضات اشاره داشته، برگرفته از پیمایش ها و مطالعات مربوط به سالهای 93 تا 98 بوده، لذا در تعبیر و تفسیر این نوع گزاره ها باید به شرایط زمانی و تحولات اجتماعی آن دوره توجه کافی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقی رستم وندی گفت: پیمایش های سرمایه اجتماعی و ارزش ها و نگرش های ایرانیان عمدتاً رویکرد فرهنگی و اجتماعی داشته و نباید در تفسیر این گونه پدیده ها اغراض و نیات سیاسی را دخیل کرد.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور در ادامه تاکید کرد: تلاش رسانه های معاند برای سوء استفاده از هرگونه آسیب شناسی مسائل داخلی برای عموم مردم ایران روشن است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون وزیر کشور درخصوص آمار و اطلاعات مربوط به آسیب های اجتماعی نیز گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی و تنگناهای معیشتی به ویژه افزایش بیکاری تورم و نابرابری طبقاتی در سال های گذشته، جامعه ایرانی از خود تاب آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس سازمان امور اجتماعی درباره سخنرانش در همایش ملی بررسی آسیب های اجتماعی

توضیح رییس سازمان امور اجتماعی درباره سخنرانش در همایش ملی بررسی آسیب های اجتماعی