مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 07:402022-01-17ورزشي

آخرین بازی رعد پدافند در فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون


تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در آخرین بازی خود از فصل 1400 مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور در سالن فرهمند موحد میزبان تیم پروتیین 99 البرز خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پرونده فصل جاری لیگ برتر در بیست و هفتمین روز دی ماه بسته می شود و شاگردان محمدرضا مطیع که با توجه به 10 پیروزی در 13 هفته سپری شده بازی ها، نایب قهرمانی خود در فصل 1400 لیگ برتر باشگاه های ایران را قطعی کرده اند، بازی روز دوشنبه برای آنها جنبه تشریفاتی دارد.

نماینده شایسته بدمینتون استان قم سال 1399 بعد از یک دهه حضور در سطح اول مسابقات باشگاهی بدمینتون ایران، به مقام قهرمانی لیگ برتر 99 دست یافت و روند موفقیت های خود را با نایب قهرمانی سال 1400 ادامه داد، تیمی که در نیم فصل دوم متحول شده ظاهر شد و عملکرد فوق العاده خوبی از خود ارائه کرد.

رعد پدافند هوایی قم به مدیریت مهدی فرجی، سرمربیگری محمدرضا مطیع، مربیگری محسن صادقیان، سرپرستی مهدی خرم و با حضور بازیکنان شایسته ای همچون محمد پایروند، امیر قاسمی، صدرا صادقی، مهران شهبازی، مسعود پیروزی، شادمهر حیدری، رضا جانقربان، محسن معصومی و محمدمعین خاکی در این فصل به میدان رفت.

نماینده بدمینتون استان قم در دور برگشت نخستین باخت تیم قهرمان یعنی شهرداری شهر بابک را رقم زد و با کسب مقام نایب قهرمانی فصل 1400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین بازی رعد پدافند در فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون

آخرین بازی رعد پدافند در فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون