مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 07:552022-01-17ورزشي

بدترین موقع برای محرومیت سرمربی سپیدرود/چوکا تالش هم جریمه شد


آرای مربوط به مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور صادر شد و طی آن حسن اشجاری سرمربی سپیدرود به دو جلسه محرومیت از همراهی سپیدرود محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آرای مربوط به مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور صادر شد و حسن اشجاری سرمربی با اخلاق رشتی ها در بدترین زمان ممکن دو جلسه از همراهی تیمش محروم شده است.

  در دیدار دو تیم مناطق نفت خیز جنوب و سپیدرود رشت که در تاریخ 29 آذرماه برگزار شد، حسن اشجاری سرمربی تیم سپیدرود به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت نود میلیون ریال محکوم شد و این در حالی هست که سرمربی سپیدرود به دلیل دریافت کارت قرمز به یک جلسه ازعدم همراهی سپیدرود در بازی برابر چوکا محکوم شده بود!  در دیدار دو تیم شهید اورکی اسلامشهر و شهدای بابلسر که در تاریخ 23 آذرماه برگزار شد، مهرداد هاشمیان سرپرست تیم شهدا بابلسر به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت شصت میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم محکوم شد.

ضمن اینکه تیم شهید اورکی اسلامشهر به دلیل نقض اصول کلی رفتار مبنی برعدم رعایت پروتکل های بهداشتی به پرداخت بیست میلیون ریال محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدترین موقع برای محرومیت سرمربی سپیدرود/چوکا تالش هم جریمه شد

بدترین موقع برای محرومیت سرمربی سپیدرود/چوکا تالش هم جریمه شد