مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 08:152022-01-17اجتماعي

منطقه آزاد چابهار مشکلات و کمبودهای حوزه آموزش و پرورش را برطرف می کند


این منطقه مشکلات و کمبودهای حوزه آموزش و پرورش شهرستان را برطرف می کند تا نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزش معلمان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: این منطقه مشکلات و کمبودهای حوزه آموزش و پرورش شهرستان را برطرف می کند تا نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزش معلمان، مسکن فرهنگیان و توسعه و تجهیز زیر ساخت های آموزشی منطقه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- عبدالرحیم کردی در نشست با فرهنگیان شهرستان های چابهار و دشتیاری اظهار کرد: مشکلات و کمبودهای حوزه آموزش و پرورش منطقه بررسی و اقدامات لازم برای رفع آنان انجام می شود.

وی بیان کرد: پیگیری رفع موانع جهت تخصیص زمین به فرهنگیان برای طرح اقدام ملی مسکن بر اساس ضوابط و جانمایی بر اساس طرح جامع الحاق جدید، رهن 2 مکان خوابگاهی جهت اسکان معلمان خانم و آقا با نظر اداره کل آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار از ابتدای مهر ماه 1401 و تخفیف شهریه دانشگاه بین المللی جهت ادامه تحصیل ویژه فرهنگیان چابهار، دشتیاری، کنارک و زرآباد در رشته های مرتبط با آموزش و همکاری جهت برگزاری کلاس های ضمن خدمت به منطور ارتقای کیفیت آموزش معلمان از جمله مصوبات این نشست بود.

وی پیش بینی ردیف بودجه درسال 1401 جهت توانمند سازی و هوشمند سازی مدارس و همچنین سرویس مدارس دخترانه، اختصاص حداقل دو سانس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد چابهار مشکلات و کمبودهای حوزه آموزش و پرورش را برطرف می کند

منطقه آزاد چابهار مشکلات و کمبودهای حوزه آموزش و پرورش را برطرف می کند