مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 08:152022-01-17اقتصادي

صادرات محصولات ایرانی دانش بنیان از ترکیه تسهیل می شود


مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی رییس جمهور از راه اندازی خانه نوآوری و فناوری ایران در ترکیه خبر داد و گفت: این خانه می تواند مسیر صادراتی به سایر کشورها را فراهم کند.

- گفت: یکی از اقدامات زیرساختی معاونت علمی و فناوری در راستای توسعه صادرات شرکتهای دانش بنیان، خلاق و فناور در سال های اخیر راه اندازی خانه های نوآوری و فناوری (iHit: Iran house of innovation & technology) در کشورهای هدف صادراتی است.

مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناور به هدف راه اندازی خانه های نوآوری و فناوری اشاره کرد و گفت: این زیرساخت در جهت تسهیل امر صادرات محصولات دانش بنیان است و دو سرویس اصلی به شرکت های دانش بنیان ارائه می کند.

وی با بیان اینکه سرویس های اصلی کمک کننده از طریق خانه های نوآوری و فناوری به شرکت های دانش بنیان شامل خدمات نرم افزاری و سخت افزاری است، بیان کرد: خدمات سخت افزاری اعم از نمایش کالا و دستاوردهای دانش بنیان در نمایشگاه عرضه محصولات، فضای کار اشتراکی، فضای کار اختصاصی، سالن جلسات و امکانات برگزاری نشستهای B2B است.

مدیر کل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری اضافه کرد: خدمات نرم افزاری شامل بازاریابی، تحقیقات بازار، یافتن شریک تجاری، برگزاری دوره های آموزشی و منتورینگ و اخذ استانداردها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات ایرانی دانش بنیان از ترکیه تسهیل می شود

صادرات محصولات ایرانی دانش بنیان از ترکیه تسهیل می شود