مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 08:552022-01-17سياسي

مهم ترین تکلیف شورای شهر حفظ یکپارچگی است


رییس شورای اسلامی شهر شیراز خطاب به اعضای شورا گفت: شما کمر همت را برای خدمت به خلق خوب خدا بسته اید، از زخم زبانها نهراسید؛ همواره اهل تعقل و تدبیر باشید و اصل یکپارچگی را از دست ندهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی طاهری در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر، با اشاره به سپری شدن پنج ماه از عمر شورای  ششم گفت: در این مدت فراز و نشیب هایی را گذرانده ایم اما هفته ای که گذشت را با تمام تجاربش به خاطر می سپاریم، هفته ای که حسب اطلاع در فضای مجازی با هجمه ای از گفته ها و شنیده ها که نشان از سوءبرداشت دوستان و زخم زبان های دشمنان انقلاب از تصمیم شورا برای اعزام چند نفر از کارشناسان شهرداری به کشور امارات بود، مواجه شدیم.

وی با ذکر این نکته که دشمنان از بی صاحبی فضای مجازی، کمال سوءاستفاده را می برند، نسبت به تلاش آنان برای  تفرقه میان جمع انقلابی شورا هشدار داد و تأکید کرد: بی تردید مقدم ترین وظیفه جمع شورا ، مراقبت بی قید و شرط از یکپارچگی این جمع است.

طاهری خطاب به اعضای شورا بیان کرد: به اعضای محترم شورا، به نمایندگان منتخب مردم شهیدپرور و نجیب شیرازی که زیر ابر سیاه نا امیدی، امانت خود را به من و شما سپرده اند، مشفقانه گوشزد می نمایم که شما کمر همت را برای خدمت به خلق خوب خدا بسته اید، از این زخم زبانها نهراسید و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین تکلیف شورای شهر حفظ یکپارچگی است

مهم ترین تکلیف شورای شهر حفظ یکپارچگی است