مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:002022-01-17سياسي

پیگیر رفع مشکلات شهروندان هستیم


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نمایندگان مردم و برحسب وظیفه پیگیر مشکلات شهروندان هستیم.

- روح الله متفکر آزاد عصر یکشنبه، 26 دی ماه در جمع اهالی منطقه حیدرآباد اظهار کرد: سعی کردیم در مدت یک و نیم سالی که به عنوان نماینده مردم به مجلس راه یافته ایم از فرصت ها استفاده کنیم و برای توسعه ی شهر اقدامات موثری انجام دهیم.

وی افزود: در خصوص پروژه ی اتصال حیدرآباد به پاسداران و مشکلات مردم منطقه نیز هر اقدامی که بتوانیم، انجام خواهیم داد تا مردم در رفاه کامل باشند.

بودجه کافی برای پروژه اتصال حیدرآباد به پاسداران در نظر گرفته می شود رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این بازدید گفت: سال آینده برای پروژه ی اتصال حیدرآباد به اتوبان پاسداران بودجه ی کافی در نظر می گیریم تا شهرداری بتواند در راستای اتمام طرح، گام های مثبتی بردارد.

علی نوای باغبان در ادامه ی سخنان خود یادآور شد: اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم پیگیر موضوعات شهری هستند تا با پای کار آوردن دستگاه ها، پروژه ها را به مرحله اتمام برسانند.

طرح خزانه داری متمرکز به اجرای پروژه های مناطق کم برخوردار کمک می کند دبیر شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز افزود: یکی از اولین و مهم ترین اقدامات در آغاز دوره ی شش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر رفع مشکلات شهروندان هستیم

پیگیر رفع مشکلات شهروندان هستیم