مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:002022-01-17سياسي

جلوه قدرشناسی از شهدای مقاومت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت برای نشان دادن قدرشناسی از آنان است.

- ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت برای نشان دادن قدرشناسی از آنان است.

سردار جهانبخش کرمی شامگاه دیروز (26 دی ماه) در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت استان زنجان، با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) اظهار کرد: این بانوی بزرگ اسلام، بانوی ادب، صبر و شهیدپروری بودند که نقش ماندگاری در دفاع از حریم ائمه اطهار (ع) داشتند.

وی افزود: رزمندگان استان زنجان از دوران انقلاب و در دفاع مقدس در همه صحنه ها، سختی ها، دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و خنثی سازی توطئه های دشمنان پیش قدم بودند.

این مسئول ادامه داد: این گردهمایی به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت برگزار شده و دارای این پیام است که ما هرگز شهدا را فراموش نکرده و برای قدردانی و قدرشناسی حماسه، مجاهدت ها و میثاق با شهدا به ویژه سردار سلیمانی در این اجتماع گرد هم آمده ایم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی هزاران برنامه توسط بسیجیان و پایگاه های مقاومت و مساجد در زنجان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه قدرشناسی از شهدای مقاومت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا

جلوه قدرشناسی از شهدای مقاومت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا