مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:002022-01-17اجتماعي

امدادرسانی به 167 خودروی گرفتار در برف و کولاک در جاده های کرمانشاه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به 166 دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه اتوبوس گرفتار در برف و کولاک در محورهای استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به 166 دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه اتوبوس گرفتار در برف و کولاک در محورهای استان خبر داد.

فرزین معتمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع برف و کولاک شدید از شب گذشته(26 دی) در اکثر محورهای استان، اظهار کرد: بیشتر بارش را در محورهای منطقه اورامانات شامل روانسر به جوانرود، روانسر به کامیاران، روانسر به کرمانشاه، پاوه به روانسر، پاوه به نوسود، ثلاث باباجانی به جوانرود، ازگله و شیخ صله و همچنین ثلاث باباجانی به سرپل ذهاب و دالاهو، اسلام آبادغرب به کرمانشاه و گیلانغرب به اسلام آبادغرب داشتیم.

وی از پای کار بودن 15 تیم عملیاتی هلال احمر در محورهای استان یاد کرد و افزود: شب گذشته به 166 دستگاه خودرو و یک دستگاه اتوبوس امدادرسانی کردیم که 432 سرنشین داشتند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، 12 نفر از مسافرین در راه مانده نیز در پایگاه های جاده ای هلال احمر اسکان اضطراری یافتند و خدمات دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 167 خودروی گرفتار در برف و کولاک در جاده های کرمانشاه

امدادرسانی به 167 خودروی گرفتار در برف و کولاک در جاده های کرمانشاه