مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:102022-01-17اقتصادي

پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی 9 ماه نخست امسال، 30 میلیارد و 743 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به سه هزار و 336 خانواده تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی 9 ماه نخست امسال، 30 میلیارد و 743 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به سه هزار و 336 خانواده تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پرداخت تسهیلات حمایتی به خانواده های نیازمند با رویکرد رفع بخشی از مشکلات اقتصادی آن ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه مددجویان جهت دریافت تسهیلات حمایتی، اشتغال، مسکن و درمان به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت معرفی می شوند ، افزود: مددجویان پس از ارائه درخواست به کارشناسان این نهاد و مددکاران جهت دریافت وام به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت معرفی می شوند.

  محمدی با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی و کمک به درمان نیازمندان، اضافه کرد: در 9 ماه اول امسال 20 میلیارد و 345 میلیون تومان در راستای رفع نیازهای اقتصادی و درمان به خانواده های نیازمند پرداخت شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین 6 میلیارد و 133 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه نیز به مددجویان دارای طرح های اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان چهارمحال و بختیاری

پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان چهارمحال و بختیاری