مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:252022-01-17اقتصادي

تعیین سازوکار هزینه کرد فروش مازاد نفت تا سقف 5/5 میلیارد یورو


یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با مصوبه کمیسیون تلفیق دولت مکلف شد تا منابع حاصل در صورت فروش مازاد نفت تا سقف 5/5 میلیارد یورو را صرف تولید مسکن و اشتغال زایی کند.

- یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با مصوبه کمیسیون تلفیق دولت مکلف شد تا منابع حاصل در صورت فروش مازاد نفت تا سقف 5/5 میلیارد یورو را صرف تولید مسکن و اشتغال زایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حدادی نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: با تصویب مصوبه ای در کمیسیون تلفیق، دولت مکلف شد در صورت فروش مازاد نفت تا سقف 5/5 میلیارد یورو، این اعتبارات را صرف تولید مسکن، اشتغال زایی، حمایت از تولید و پروژه های پیشران جدید مانند توسعه خطوط ریلی و بنادر و فعال سازی میدان های گازی مشترک و پتروپالایشگاه ها و نیروگاه های با ظرفیت بالا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال 1401 در صحن مجلس و دریافت پیشنهادات کمیسیون های تخصصی، کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از روز شنبه بررسی جزییات لایحه بودجه سال 1401 کل کشور را آغاز کرده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین سازوکار هزینه کرد فروش مازاد نفت تا سقف 5/5 میلیارد یورو

تعیین سازوکار هزینه کرد فروش مازاد نفت تا سقف 5/5 میلیارد یورو