مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:302022-01-17فرهنگي

تازه های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان رونمایی می شوند


آیین رونمایی از سه کتابی که به تازگی از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان منتشرشده، 28 دی ماه با حضور مترجمان این آثار برگزار می شود.

- محمدرضا رهبری، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان با اعلام این خبر به ایسنا گفت: در سال جاری، با تغییر مدیریت انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان، رویکردهای این نشر نیز تغییر محسوسی کرد تا چرخه تولید کتاب در انتشارات روزآمد شود.

او ادامه داد: در این رویکرد جدید، در کنار ارتقای کیفیت کتاب ها با جدی گرفتن مرحله داوری علمی و انتخاب آثار، به ویرایش زبانی نیز توجه ویژه شده و همچنین، برای چشم نواز و راحت خوان بودن آن، در امور گرافیکی، صفحه آرایی و حتی انتخاب جنس کاغذ به سلیقه مخاطب امروز احترام گذاشته شده تا او کالای فرهنگی با ارزشی را دریافت و به محتوا نیز اعتماد کند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان خاطر نشان کرد: نتیجه این رویکرد جدید، در یکی از کتاب هایی که 28 دی ماه از آن رونمایی می شود محسوس است؛ کتاب هر احساسی را باور نکن نوشته رابرت لیهی که سهیلا سبزواری و محسن لعلی آن را ترجمه کرده اند تا به مخاطب کمک کنند هیجان های خود را بفهمد و شیوه های متفاوتی را برای پاسخ به آن ها بیابد.

او درباره دومین کتابی که در این آیین از آن رونمایی می شود، توضیح داد: از کتاب راهبردهای درمان شناختی رفتاری در درمان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان رونمایی می شوند

تازه های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان رونمایی می شوند