مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:452022-01-17حوادث

اسکان اضطراری 85 مسافر گرفتار در برف در آذربایجان غربی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از اسکان 85 مسافرمتاثر از برف و کولاک در محور های مواصلاتی جنوب استان توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

- ، امیر جعفرزاده در این زمینه اظهار کرد: تیم های عملیاتی مستقر در محورهای مواصلاتی جنوب استان از ساعات اولیه حادثه کولاک در مجموع 85 نفر از مسافرین متأثر از کولاک را در مراکز امدادی تحت نظر جمعیت هلال احمر و سایر مراکز عمومی داخل شهر اسکان اضطراری دادند.

وی ادامه داد: از مجموع 85 نفر اسکان داده شده، 20 نفر در پانسیون جمعیت هلال احمر میاندوآب، 11 نفر در در پایگاه امداد و نجات آغبلاغ هلال احمر شهرستان اشنویه، 13 نفر توسط جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد، 41 نفر توسط جمعیت هلال احمر شهرستان نقده در محل پایگاه امداد و نجات جاده ای حیدر آباد هلال احمر نقده اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی همچنین از امداد رسانی و رهاسازی 100 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی جنوب استان استان خبر دادو افزود: در این زمینه به 295 مسافر نیز امداد رسانی شد.

جعفرزاده افزود: منابع انسانی به کار گرفته شده در این عملیات رهاسازی و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک شامل 15 تیم امداد و نجات با 13 دستگاه آمبولانس و چندین خودروی کمک دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری 85 مسافر گرفتار در برف در آذربایجان غربی

اسکان اضطراری 85 مسافر گرفتار در برف در آذربایجان غربی