مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:052022-01-17فرهنگي

نمایشنامه «تن ها» در تئاتر شهر رونمایی می شود


آیین رونمایی از کتاب نمایشنامه «تن ها» به نویسندگی علیرضا معروفی روز سه شنبه چهاردهم دی در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، کتاب نمایشنامه تن ها به نویسندگی علیرضا معروفی که چندی پیش در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه رفت، ساعت 17 روز سه شنبه چهاردهم دی در تالار مشاهیر این مجموعه با حضور نویسنده و تعدادی دیگر از هنرمندان میزبان علاقه مندان است.

نسخه چاپی این نمایشنامه که مهر و آبان 1400 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت در قالب یک هزار نسخه توسط نشر نودا منتشر شده است.

نمایش تن ها که برای اولین بار در جشنواره تئاتر مقاومت روی صحنه رفت در مهر و آبان 1400 نیز در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به اجرا درآمد.

معروفی این اثر را در سال 1398 و بر اساس کتاب سرباز کوچک امام درباره خاطرات مهدی طهانیان رزمنده ای که در 13 سالگی اسیر شده بود، نوشته است.

معروفی در این نمایش رئالیسیتی که در فضایی مینیمال به اجرا در می آید، ماجرای هشت اسیر را که برای تخلیه اطلاعات به مدت سه روز در یک سلول کوچک یک در یک متری در استخبارات عراق حبس بودند، روایت می کند.

بیشتر اتفاقات داخل سلول ها در نمایش تن ها بر اساس واقعیت نوشته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشنامه «تن ها» در تئاتر شهر رونمایی می شود

نمایشنامه «تن ها» در تئاتر شهر رونمایی می شود