مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:252022-01-17اجتماعي

بارش باران و برف در جاده های 19 استان / انسداد 45 جاده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده ها ی کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، - مدیر مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در حال حاضر در جاده های 19 استان بارش برف و باران داریم، از انسداد 45 جاده به دلیل بارش برف، طغیان رودخانه و نبود ایمنی در مسیر خبر داد و گفت: راهداران تلاش می کنند راه های مسدود به سرعت باز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده ها ی کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به بارش برف و باران در جاده های بسیاری از استان ها، ضرورت دارد تردد در محور های کوهستانی و برف خیز حتما با تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ انجام شود.

انسداد آزادراه تهران-شمال و محور کندوان مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های تهران-شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین - رشت همچنین محور های هراز و فیروزکوه، نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و برف در جاده های 19 استان / انسداد 45 جاده

بارش باران و برف در جاده های 19 استان / انسداد 45 جاده